Dressyr

Idag kommer Cia till Ina och ska hålla dressyr lektion för oss.
Vi ska ju vara med och tävla på ridskolans lokala dressyr tävling :)
Fast jag ska inte vara med på riktigt eftersom jag inte har grönt kort :/
Aja ska ändå vara med fast mina resultat inte räknas :)
Det är typ mindre än två veckor tills skolan börjar!!
Vars var mitt sommarlov?!?! Allt har gått jätte snabbt!!
Jag börjar i en ny skola (inget emot), en ny klass med nya mäniskor!!
Lite taggad är man ju men inte precis mycket kan heldre vara hemma resten av livet ;P
Fast en sak är ju bra hoppsatsnigen börjar om det kommer bli skit kul att börja träna regelbundet med Basse nu :) Sen kommer jag ju ta grönt kort och då kan vi fara ut och tävla lokalt :D
Men nu har jag inte så mycket mer att skriva om.
Hejdå!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0