Galopp galopp...

Hej som jag sa igår så red jag dressyr för Cia.
Det gick väldigt bra han lyssnade bra och var allmänt duktig:D
Just innan jag skulle gå och lägga mig (00.20?) så gick jag ut med lite hästgodis och gav dom:]
Fast det gör jag nog inte för Basse var en liten sur gubbe när han upptäckte att jag inte hade mer godis och Majsan var inte mycket bättre även fast hon inte var sur precis men..
Egentligen ska man ju inte ge dom godis utan andleding men dom får ju nästan aldrig godis så..
Idag ska jag och Ina ha galopp träning med våra små ponnyer eftersom Princes behöver träna på det:)
Vi får väl se vars vi rider men det berättar jag väl sen efter vi ridit:P


Funderar på att ha en frågestund skulle ni gilla det eller?? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0