Heej!!<3

Tjaaa!!!
Som jag sa i förgår var det väl nä det var dagen före det;P
Aja som jag sa hade skulle vi ha galopp träning blev mer en dressyr för våran del:)
Gick väldigt bra faktis Basse lyssnade och allt sånt väldigt stolt över min ponny:D
Han sköt ut bogen lite grann i galoppen på volten fast annars så:)
Sen i förgår for jag och Ina ut på en långritt vi hade med oss fika och allt vi hade sjukt mysigt med en massa busridning och annat skoj. Där fick vi våran galopp träning iallafall. Vi var ute typ 3 tim och 20 min ;P
Sen igår så tog vi det bara lungt en barbacka skritt tur fick dom små ponnyerna;)
Sen stannade jag som sällskap åt Tajvino när hon skulle rida honom :)
Han var också jätte duktig :D
Idag ska vi nog hoppa och jag ska pröva hoppa med mitt gammla bett och se hur han är sen ska jag nog bestäma mig :)
Men bye,bye:)
Finns det någon finare?<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0