Otursdag..

Hejsan hoppsan!!!!
ja igår var verkligen min otursdag:(
Allt börja med att när jag hade mockat klart och skulle köra ut kärret så snärta det en brännesla på min arm så den sved typ hela dan:( Sen tog jag in Basse och borsta upp han (han var inte precis ren!!)
då tyckte jag att jag lika gärna kunde klippa honom så jag gick och hämta saxen och börja klippa sen när jag nästa klippt klart tyckte jag att jag kunde ta lite till. Det sluta med att det var jätte kort och ojämt och helt baajss!!!! Efter att ha klagat på mig själv och sagt hur dum jag var ett tag så gick jag ut och börja måla på stallet. Så jag skulle böja mig ner för att hämta färg då bränner jag mig på en brännesla igen den här gången på lillfingret!!!! Men jag fortsätter att måla och gick upp på några stenar som var ivägen o så helt plötsligt börjar vingla och faller och skrapar mig på en sten!!!
Jaa en riktig otursdag hade jag igår att jag faktis inte förstår hur hoppträningen kunde gå så bra!!
Men det gjorde den:D Jag var inte helt kass och Basse hoppa nästan allt men sen var det ju JÄTTE läskiga lådor under två hinder (dom han stannade på då). Försökte få in en film igår men det gick inge bra så ni får ta och nöja er med den här bilden sålänge:)

Vi får se om jag får in den dära filmen senare:) Idag ska jag väl rida när det blir lite finare väder (om det ens blir det!).
Hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0