Hejsan ;)

Hejsan!
Jag heter Cecilia och det här är min nya blogg :)
Har en på bloggplatsen också men tänkte prova vara här också:)
Kommer försöka vara inne så mycket som möjligt!!
Det blir väl inte så mycket nu på sommaren men något då och då ska jag väl klämma in :)
Jag har en egen häst som heter Sabalas men kallas Basse :)
Jag har haft han i snart 7 månader :D Han är en brun C-ponny 134,8 cm hög och är 14 år.
Min mamma har också en häst som heter Cirtasgirl men kallas Majsan :)
Hon är en svart varmblod på 19 år :) Hon är 152 cm hög ungefär!
Vi har tre katter en som är svart, vit och grå som heter Shifen. Shifen är familjens katt :)
Sen har min bror en katt också han är gul och heter Curry ;)
Sen min lilla katt som heter Terry han är svart,grå och vit med en skvätt brunt också :)
Vi har också en hund som heter Gismo han är svart och vit.
Jag är en tjej som gillar hästar, djur och musik.
Jag är 13 år gammal och har mellanblont hår och blå ögon ;P
Jaa jag vet inte vad jag ska skriva mer har väl berättat allt.
Joo juste jag har haft en shettis som hette Benjamin :)
Tyvärr är shettisar så små så jag växte ur honom men han kom till ett ställe där han har det super bra :) Men jag saknar honom ändå :(
Men i den här bloggen kommer ni att få läsa om min och Basses utveckling tillsammans både på tävlings -banan och i skogen :) Det kommer säkert in något annat roligt också :):):):)
Här har ni en bild på Basse :)Här får ni en bild på min underbara ponny Basse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0