Ponny plutt<3

Hej alla läsare om jag nu har några det är ju så dött här kan ni inte kommentera lite?? :)
Skull vara jätte skoj :)
Aja som ni alla vet var jag och tävlade i sävar igår;)
Gick väl sådär första klassen fick vi ett stopp delvis mitt fel eftersom vi kom i trav men det mesat var bara Basse som ville jävlas!!;P Det var 30!!!:O:O:O Han kan gå över det!!!
Aja igen rosett:/ Men det är ju inte hela världen.
Andra klassen (LQ:n) fick vi ett nedslag och så smet han förbi ett hinder men,men vad kan man göra??
Så äre bara men jag är ändå nöjd eftersom han var cool och lungn på tävlingsplatsen tittade lite bara men:) Sen var han jätte duktig när vi lastade på/av både hemma och borta (han är svår lastad) ;)
För Ina gick det super bra hon nolla båda sina klasser och kom trea i LQ:n :)
Självaste tävlingen var bra förutom att dom slog ihop alla till och med storhästarna:O
Men ändå var det en C-ponny som vann:P
Aja nu ska jag ut och räfsa lite gräs sen hämtar jag ponny plutten och rider:)
Hejdå!<3
P.S Glöm inte att kommentera D.S

Kommentarer
Postat av: matte

Hej hej

jag har din ring du hade på musikalen.

när vi träffas så kan jag ge dig den...<3

2011-07-11 @ 19:59:04
URL: http://lillmatildasfoto.bloggplatsen.se
Postat av: ina

Hon gick verkligen awe!!! Kommer gå bättre snart ska du se även för er!

2011-07-11 @ 20:56:50
URL: http://iinahholmgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0