Princes och Majsan :)

Tjaa!
Idag for jag som sagt till Ina.
Vi for och bada det var skönt!!
Okej efter ett tag blev det skönt:)
Vi lekte typ vattendjur haha men vi kollade under vattnet, gjorde fram/bakåtvolter, stog på händer pch gjorde något vi kallar Chabokie-hopp. Det fanns en jätte fin ponny som Johanna Grant ägde men hon blev tvungen att ta bort honom;( Men han hade värsta hopptekniken..
Om ni undrar känner jag inte Johanna men jag följer hennes blogg Johannagrant.se titta gärna in:)
Aja men sen vi hade badat for vi ut red hennes hästar hon på Tajvino och jag på Princes:)
Princes var väl rolig att rida hade väldigt kort steg jämfört med Basse. Vilket Ina höll med om när vi for ut och red mina hästar då red jag Majsan och hon fick ta Basse :)
Gick bra tyckte jag inte för att man kan kräva mycket av Majsan men Basse gick väldigt fint lite då och då :D
Aja nu ska jag dra.
Pusshej<3
Kolla på hästen och inte muppen som sitter på:P Finaste bubben min<3

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad fina ni är tillsammans och fin blogg du har! =)



Btw, kolla gärna in min blogg och kommentera mer än gärna! :D

2011-08-11 @ 21:33:54
URL: http://sandrasfoto.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0