Rörd...

Asså jag älskar musik men det är få låtar som går rakt in i hjärtat hoppas ni fattar.
Men jag har bara hört en låt som jag grät åt men nu sitter jag och hör en j*vligt bra låt och jag är alldeles rörd. Den är äkta det är ingen låt man bara skrivit för pengar det är känslor med musik...
För er som hört " Tears in heaven " kanske också att Eric Clapton skrev den till sin 2 åriga son som ramlade ut från ett fönster...
Jag tycker den är himmla fin men det är den här också "Chris Medina-What are words" den är såå sjukt fin..<3
Vissa kanske säger att det är en bluff men jag tror nej jag vet att den är äkta.
Jag kommer alltid älska er<3

Kommentarer
Postat av: natalie

naw, kan inte du komma till umeå någon gång i veckan? :)<3

2011-07-17 @ 21:10:18
URL: http://natalieochmycketmer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0