Snart gäller det :D

Jaa snart gäller det:D
Har hairsprayat sadeln;)
Låter konstigt vet men jag orka int smörja den och ville ha den glansig.
Gansk bra tips faktis ta bara bort det efteråt så :)
Nu sitter jag och väntar på att mamsi ska komma hem från sin promenad med Gismo.
Vi ska ta och duscha Basse:)
Ska försöka mig på ett par knoppar också har aldrig gjort det men borde inte vara så svårt;)
Idag har jag varit med Emelie i hennes stuga vi badade och det var himmla skönt!!
Sen for vi hem till henne och såg Trassel:D:D:D:D
DEN ÄGER!!!!
Aja synes!!
( P.S andra gången jag skriver det här tack vare damp datorn!!! )
Basse<3 Älskling hoppa som du gjorde i slutet av träningen i tisdags<3<3<3<3 Snälla?<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0