Tjeeenaaree!!!

Tjaa det var ett tag sen jag titta in sorry för det :/
Aja ni ser att det har kommit upp en header dock inte jag som gjort den eftersom jag inte fick in min på bloggen så har ina gjort den åt mig tack:) Kolla gärna in på hennes blogg iinahholmgrenn.blogg.se :)
Igar var jag ut och red ponny plutten :)
Vi red en riktigt lång ridtur.
Först for vi till Matilda (lillmatildasfoto.bloggplatsen.se) som bor ca 5 km bort och så stog jag där och prata med henne en stund sen red jag tillbaka men det var så grymt mycke flugor så jag for in på Fällmans:)
Måste rida Basse mera nu när han gått ner i vikt för han var väldigt pigg. Jag har inte ridit honom sen i tisdags:[ Eller i tisdags hade jag NH med han som gick sådär.
Sen fick han stå onsdag och torsdag för jag var borta.
Aja vi syns sen;)
 Fin fina Agassi<3

Kommentarer
Postat av: ina

Har du en repgrimma nu? :)

2011-07-16 @ 16:36:24
URL: http://iinahholmgrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0